SEOZÁS, keresőoptimalizálás
Szép a weboldalad, mégsem hoz elég ügyfelet?
Többszörözd meg weboldalad forgalmát néhány hét alatt!
Szép a weboldalad, mégsem hoz elég ügyfelet?
Többszörözd meg weboldalad forgalmát néhány hét alatt!
Hogyan csináld?
Kerülj a potenciális ügyfelek látómezejébe
Az ügyfelek keresnek, mielőtt vásárolnak. Biztosítsd, hogy megtaláljanak téged, mikor szükségük van a szolgáltatásodra, termékedre.
Javítsd a pozíciód
Ha értékes, minőségi szolgáltatásod van, nem elég ha jelen vagy, az is fontos, hogy jó pozícióban legyél. A google használók 80%-a a hirdetéseket átugorva az első találati oldal tetején lévő linkek közül választ magának weboldalt.
Növeld a forgalmad
Azzal, hogy javítod pozíciódat egyben forgalmadat is növeled. A forgalom növelésével lehetőséged lesz, hogy még több eladást generálj.
A keresőoptimalizálás (angol nyelven SEO = Search Engine Optimization, vagy magyarosítva igeként: seozás) egy olyan folyamat, melynek célja, hogy az optimalizált weboldal az ügyfélszerzés szempontjából fontos kulcsszavakra minél előrébb jelenjen meg a Google találati listáján. (Miért pont a Google? Mert Magyarországon az internetezők 98%-a a GOOGLE-t használja. )
A Google célja, hogy mindig az adott keresési kifejezésre legrelevánsabb, legértékesebb oldalt jelenítse meg a kereső számára.
Hogyan dönti el, hogy melyik a legértékesebb oldal?
A Google rendszeresen frissülő algoritmusai különböző szempontok alapján rangsorolják az oldalakat: számít, hogy mennyire releváns és bőséges információkat ad az oldalad a keresési kifejezésről, hogy milyen más oldalakon említik azt meg, miként, illetve egyáltalán hivatkoznak-e rá forrásként, hogy az oldaladra érkező látogatók végigolvassák-e cikkedet, vagy szinte rögtön kikattintanak az oldaladról. Ilyen és megannyi ehhez hasonló adatot elemezve jut el az algoritmus arra a következtetésre, hogy a te oldalad a legértékesebb-e az adott témában.
A keresőoptimalizálás, vagy másként seozás során igyekszünk pozitív irányba manipulálni a Google értékelését az adott oldalról.
Ha weboldalad nem látható a Google-ben, olyan, mintha nem is létezne!!
Idézd fel a legutóbbi alkalmakat, mikor a Google keresőjét alkalmaztad és vallj színt őszintén! A keresési kifejezést bepötyögve, majd a találatot megkapva a listán hányszor görgettél le a 30, 20, sőt (!) akár a csak a 10. találatig?
Az internetezők 98%-a a Google első 5 találata közül kattint valamelyikre! Minél előbb szerepel az oldal a keresési kifejezésre, annál nagyobb lesz az átkattintások aránya, azaz a Google keresőjéből érkező forgalma a többi oldalhoz képest!
A Google-ből érkező kattintások túlnyomó többsége az első 5 pozícióban lévő találat között oszlik meg.
És mi a helyzet azokkal, akik a 20-30. pozíció környékén rangsorolnak?
Nos... bármilyen kegyetlenül is hangzik... ők gyakorlatilag mintha nem is léteznének. És ezt weboldaluk organikus (azaz nem hirdetésekből érkező) forgalma is hűen tükrözi.
A keresőoptimalizálás segítségével a weboldal könnyebben megtalálhatóvá válik a Google rendszerében, így nagyobb forgalomra tehet szert.
A Google találatai között találkozhatunk fizetett és organikus találatokkal, a keresőoptimalizálással az organikus találatok sorrendjére lehetünk hatással.
A jól végzett keresőoptimalizálás viszonylag lassú folyamat, az eredményre a piac telítettségétől és a konkurencia felkészültségétől függően olykor akár 3-5 hónapot is kell várni.
A SEO-zás hosszútávú befektetés, egy jól SEOzott oldal ugyanis akár évekig is megőrizheti előkelő pozícióját. (Ez azonban nagyban függ a konkurencia vérmérsékletétől. Ha ugyanis a konkurencia oldala folyamatosan fejlődik, míg a tiéd stagnál, akár néhány hónap leforgása alatt visszaszoríthat pozíciódból). A keresőoptimalizálás tehát egy folyamatos verseny, melyben mi győzelemre vezetünk.
Keresőoptimalizálási szolgáltatásunk kiváló kisvállalkozásoknak, középvállalkozásoknak, helyi és nemzetközi cégeknek egyaránt.
Miért fontos, hogy a találati lista élén szerepeljek?
Emlékezz vissza és vallj színt őszintén. Mikor jártál utoljára a Google találati listájának 2. vagy esetleg 3. oldalán? A keresőket használók 90%-a az első találati oldal tetején szereplő linkek egyikére kattint.
Miért kell nekem a SEO, ha Adwords hirdetéseim vannak?
Sokan eleve kikerülik a találati lista hirdetéseit, nem beszélve arról, hogy egyre több olyan bővítmény jelenik meg, ami blokkolja a hirdetések megjelenését.
Miért fontos a szakszerű optimalizálás?
A keresőoptimalizálás látszólag könnyűnek tűnhet: szövegeket kell írni, regisztrálni kell a weboldalt különböző linkgyűjtő oldalakra, viszontlinkeket kell szerezni… a hogyan azonban nem mindegy. A nem megfelelő technikák alkalmazása miatt weboldala akár végérvényesen is eltűnhet a keresési találatok közül.
Mikor kerülök az első oldalra?
Mivel nem szeretnénk hitegetni ügyfeleinket, ezért erre a kérdésre csak előzetes felmérés alapján tudunk választ adni. Ez az adott kulcsszavaktól és versenytársaitól függ, lehet hogy már 1-2 hónap elegendő a látványos eredményhez, de előfordulhat, hogy fél- egy évbe is beletelik, mire a kívánt pozícióban láthatod weboldalad.
Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?
Mivel jól tudjuk, hogy nincs két egyforma weboldal, nincs két egyforma ügyfél, sem pedig egyforma igények, ezért minden munkát egyediként kezelünk. Árainkat ügyfeleink igényeire szabjuk, ezért minden esetben egyedi árajánlatot szolgáltatunk.
Széleskörű szolgáltatás-palettánkról a számodra legideálisabbat választva segítünk ügyfélköröd bővítésében.