PPC hirdetés -

Google és Facebook kampánykezelés

Jelenj meg jókor jó helyen és növeld vállalkozásod bevételét!

A PPC, azaz kattintás alapú hirdetési rendszerek lehetővé teszik, hogy hirdetéseid csak azok számára jelenjenek meg, akik valóban érdeklődnek terméked, szolgáltatásod iránt. Nem kell felesleges megjelenítésért fizetned, a PPC rendszerek lehetővé teszik, hogy csak akkor fizess, ha hirdetéseid valódi eredményeket értek el!

Létrehozni egy Google Ads vagy Facebook hirdetési fiókot igazán egyszerű.
Összekattintgatni benne egy kampányt, nem nagy kunszt.
Optimalizálni a kampányt, megcélozni a potenciális ügyfeleket, majd elérni, hogy a befektetett összeg megtérüljön... ez az igazi kihívás.
Szerencsére a Webase csapata szereti a kihívásokat!

Felmérjük az általad képviselt piacot, elemezzük weboldalad, szolgáltatásod, terméked, kulcsszókutatást végzünk, létrehozzuk hirdetéseidet, optimalizáljuk kampányaidat - a Te egyetlen dolgod, hogy hátradőlj és figyeld, céged hogyan gyarapodik.

 

Spórolj időt, pénzt és energiát! Bízd a PPC kampánymenedzselést egy szakértő csapatra!

Miben lehetünk segítségedre?

keresési hirdetések

Keresési hirdetések

Magas minőségi pontok elérésével biztosítjuk, hogy hirdetéseid a keresési rendszer élén szerepeljenek, a lehető legalacsonyabb kattintási költséggel. Amint valaki begépeli a Google keresőjébe bármely általad előre meghatározott kifejezést, hirdetésed az első találatok között lesz. 

Banneres hirdetések

Banneres, képes hirdetéseket jelenítünk meg célközönséged számára az interneten szinte bárhol. Legyen szó híroldalakról, receptes oldalakról, használt autós oldalakról, Facebookról, Facebook messengerről, Instagramról, vagy akár a Youtuberól.

Márkaépítés

A meglévőnél több érdeklődőre lenne szükséged? Jó lenne, ha népszerűbb lenne terméked, szolgáltatásod? A közösségi média, valamint a display hirdetések adta lehetőségekkel megsokszorozzuk weboldalad látogatóit!

Releváns megjelenés

A számodra leginkább megfelelő, legjövedelmezőbb célzási módokat alkalmazzuk, hogy kizárólag a potenciális ügyfelek kattintásaiért fizess. Alapos kulcsszókutatással, kulcsszóegyezések alkalmazásával és egyéb speciális beállításokkal biztosítjuk ezt.

optimalizálás

Optimalizálás és maximalizálás

A rendelkezésre álló költségkeret szerint optimalizáljuk hirdetési kampányaidat és maximalizáljuk eredményeidet. 

Google Ads és Facebook kampánykezelés

legnépszerűbb keresési rendszer egyértelműen a Google. A Google Ads hirdetési rendszere lehetővé teszi, hogy kulcsszavaidra keresve weboldalad a keresési találatok élén szerepeljen. A Google Ads nem helyettesíti az organikus találatot, azonban hatékonyan kiegészíti azt. Különösen igaz ez abban az esetben, ha képviselt piacod versenyképes. Miközben a konkurencia a Google Ads rendszerével hirdet, nem engedheted meg magadnak a luxust, hogy kihagyd ezt a lehetőséget, különben hiába szerepelsz az organikus találatok élén, a konkurens cégek könnyedén happolják el előled a klienseket.

Mik a Google Ads hirdetések előnyei? 

  • Kulcsszavaidra keresve a Keresőóriás találatai élén szerepelhet weboldalad, hirdetésed.
  • A Google Ads-et használva azonnal a Google kereső élére kerülhetsz, akár hosszas keresőoptimalizálás nélkül is.
  • Banneres, szöveges hirdetésekkel népszerűsítheted szolgáltatásod, terméked a Google Display hálózatán, olyan weboldalakon, amelyek hirdetésed szempontjából a legrelevánsabbak, ahol a legtöbb potenciális vásárlód leledzik.
  • Remarketing hirdetésekkel visszacsalogathatod weboldalad korábbi látogatóit (akár a keresési hálózaton, akár a display hálózaton keresztül).
  • Csak akkor kell fizetned, ha hirdetésed elérte célközönségét. Azaz, ha valaki a hirdetésedre kattint.
  • A kampányok, hirdetések költségkeretét te határozhatod meg. Nincs minimum költési limit.

 

2024 elején a Facebook aktív felhasználóinak száma több mint 3 milliárd fő.

Ennek tükrében a legtöbb esetben hiba nem kiaknázni a Facebook adta lehetőségeket. Hiába rendelkezik vállalkozásod saját Facebook oldallal, hiába gyűjtöttél már össze megannyi követőt és kedvelőt, fizetett hirdetések nélkül megosztásaid csak a követőid töredéke számára lesznek láthatók.
Nem beszélve arról, hogy a hirdetésekkel újabb követőkre tehetsz szert, illetve a Facebook hirdetéseknek a márkaépítésben is jelentős szerepük van.

Mik a facebook hirdetések előnyei?

  • Egyedülálló lehetőséget nyújt a brandépítésre, minimális költség mellett.
  • Megcélozhatsz olyan felhasználókat, akik már lájkoltak a tiédhez hasonló oldalakat.
  • Fantasztikus eredményeket tud elérni demográfiailag jól körülhatárolható célközönségek esetén.
  • A remarketing, retargeting vásárlókká alakítja weboldalad korábbi látogatóit.
  • Segítségével lájkolókat, követőket gyűjthetsz oldalad számára.
  • A Facebook-on indított hirdetésekkel Instagramon is meg tudsz jelenni.
  • Csak akkor kell fizetned, ha hirdetéseid valóban célt értek: megtekintették, vagy lekattintották azokat.
  • A kampányok, hirdetések költségkeretét te határozhatod meg. Nincs minimum költési limit.

Hogyan hirdetünk mi?

hirdetési stratégia

Hirdetési stratégia kidolgozása

A Google és Facebook kampánykezelés előtt hirdetési stratégiát dolgozunk ki, mely során igyekszünk minél alaposabban megismerni vállalkozásodat és termékeidet. Ezt követően felmérjük a konkurenciád. Majd végül meghatározzuk, hogy melyik csatornákon, milyen típusú hirdetésekkel induljunk csatába a sikeres ügyfélszerzésért.

Célközönség meghatározása

A PPC hirdetések esetén a konkrét megjelenítésért, vagy kattintásokért fizetsz, ezért nagyon fontos, hogy minél pontosabban meghatározzuk célközönséged. Így ezen a ponton biztosítjuk hirdetéseid minél jobb megtérülését, azt, hogy csak a számodra legrelevánsabb, potenciális érdeklődők lássák majd hirdetéseidet.

kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás

A Google Ads kampányok létrehozása során kiemelt fontosságot élvez a kulcsszókutatás. Ebben a lépésben meghatározzuk, milyen kifejezésekre keresnek potenciális ügyfeleid, mely kifejezések kecsegtetnek valós konverziókkal. Illetve, hogy mely kulcsszavakat kell majd kizárnunk a kampányból.

hirdetési kreatívok készítése

PPC hirdetés kreatívok készítése

Elképzeléseiteket ötvözve saját tapasztalatainkkal elkészítünk kampányonként 3-4 hirdetési kreatívot. Ezeket a hirdetéseket aztán megversenyeztetjük egymással annak érdekében, hogy megtaláljuk majd a saját piacotokon, a saját célközönségetek számára tökéletes hirdetést.

hirdetési bővítmények

Hirdetésbővítmények beállítása

A Google Ads hirdetések esetén megannyi hirdetési bővítményt tudunk beállítani, melyek informatívabbá és attraktívabbá teszik hirdetéseidet. A precízen kidolgozott hirdetéseket a Google is szereti, így olcsóbb kattintási költségekkel tudunk majd hirdetni.

Tesztelés

A tesztelés szakaszában néhány napra hátra dőlünk és csak figyelünk. A Google és a Facebook rendszerének is szüksége van egy kis időre, míg megvizsgálja, hogy célközönséged miként reagál a hirdetésekre, ez alapján minősíti majd a hirdetéseket és szabja meg azok "díjszabását".

Elemzés

Miután hirdetéseid már futnak néhány napja, elemezzük az addigi eredményeket. Megnézzük, hogy melyik hirdetési kreatívok teljesítettek jól és melyikek kevésbé. Melyik kulcsszavak eredményeztek konverziót és melyikek bizonyultak kevésbé eredményesnek. Melyik demográfiai csoportból érkezett több ajánlatkérés, vagy vásárlás.

Optimalizálás

Az elemzés során gyűjtött adatokat használva optimalizáljuk hirdetéseidet a lehető legjobb teljesítmény és megtérülési arány elérése érdekében. Továbbfejlesztjük hirdetéseidet, bővítjük a kizáró kulcsszavak listáját. Beállítjuk a különböző ajánlatkorrekciókat. Azaz: tökéletesítjük kampányaidat.

Reportolás

A kampány letelte után, vagy (amennyiben az egy hónapnál hosszabb időt ölel át) egy hónapnyi hirdetést követően részletes reportot, jelentést küldünk neked a hirdetések teljesítményéről. Így pontosan látod majd, hogy mire mennyit költöttünk és hogy abból pontosan mennyi összeg, vagy hány ajánlatkérés érkezett.

Készen állsz, hogy megnöveljük vállalkozásod bevételét?

Széleskörű szolgáltatás-palettánkról a számodra legideálisabbat választva segítünk ügyfélköröd bővítésében. 

TOP